25 Ekim 2016 Salı

Müzik AŞK'ına


Uyuşturucunun hukukumuzda suç olduğunu biliyorum kullanmak değil de ticareti suç alıp satmak yani, alışverişini yapmadan nasıl kulanacaklar orası da bir muaama bir çok uyuşturucu çeşitleri var size bunları sayacak değilim ben sadece hepimizin kullanma şansına nail olamadığı bir tanesinden bahsedeceğim. Ne olduğunu daha fazla merak ettirmeden söyleyeyim en etkili uyuşturucu "MÜZİKTİR" kim ne kadar inkar ederse etsin bu böyledir  kaldı ki inkar edenler bu durumu anlamayanlardır. Müzik başladığı anda onu hissetmeyenler her bir tınıyla birlikte sarmaş dolaş olup kendinden geçemeyendir . Müziği yan kol olarak dinleyendir bir iş yapayım fonda da müzik dursun diyendir .ritimi hissetmeyendir hayatı hissedemeyendir yaşamış olmak için yaşayandır  hayatını anlamını bilmeyen tadına varamayandır. Onlar için üzülüyorum çözümü başka yerlerde aramak zorunda kalıyorlar halbuki müziği kendilerine bıraksalar..müzik onları alıp götürse götürdüğü yeri bilmeseniz sadece hissetseniz kendinizden geçseniz ... 
Aynı dili konuşuyor muyuz bilmiyorum demek istediğimi anlayabiliyor musunuz , çok da umr.. neyse .

Şimdi paylaşacağım parça bağımlılar için Aşırı doz içerir dikkatli kullanımı gerekir.

(Tor -Glass&Stone )



Oh it was a sad and a rainy night
And the rain did rain his lady gay
Never a fire nor a candlelight 
Shine in my bower anymore

...

12 yorum:

  1. Şarkı güzelmiş daha önce dinlememiştim. Müzik dediğiniz gibi hissedildiğinde insanı alıp götürür. Terapi yapar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim :) Terapi de yapar antiterapi de yapar ki hissettikten sonrası mühim değil

      Sil
  2. Her türlü ruh halimizde yanımızda olan nadide şey müzik aslında. Hele dediğiniz gibi hissedebiliyorsak...

    Şarkıyı hiç duymamıştım, dinleyince çok hoşuma gitti şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bizi asla bırakamayacak tek şey müzik doğduğumuzdan itibaren hayat kendi içerisinde melodisini sürdürüp gidiyor bize ise yaşamak düşüyor :)

      Sil
  3. Mutluyken müziğin melodisini duyarsınız, kederliyken sözlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle derler ama sanırım ben bir istisnayım Çoğunlukla önceliğim melodidir sözlerin dinleyicileri sınırladığını düşünürüm.

      Sil
    2. Melodinin bizde yarattığı etki sözlerin anlamında gizli olmasın?

      Sil
    3. bazı belli şarkılar için geçerli olabilir fakat favori parçalarımı düşündüğümde onları favorim yapan şeyin sözlerinin olmaması olduğunu rahatlıkla söylebilirim.
      Söz yazarlarına saygım sonsuz ama onun aşk acısı hissederek yazdığı parça da ben ölüm acısını hissediyorsam tek ortak noktamızın acı olması aynı şeyi dinlediğimiz anlamına gelmez ..
      Yani diyeceğim özgürlükse bırakın insanları kendi müziklerini kendi hissettikleri gibi dinlesinler ,biraz farklı bir bakış açısı biliyorum ama postrock bunu gerektiyor :)

      Sil
    4. http://karikaturistan.com/wp-content/uploads/2013/07/muzigi-neden-biraktiniz-yigit-ozgur-300x122.jpg

      :)

      Sil
    5. Ahahahahaha buna çok güldüm :D kafa götürmemişse demek ki :P

      Sil
  4. evet bu şarkı dediğin gibiymiş. acaba sararak mı dinlemeli nargile mi yapmalı :)

    YanıtlaSil
  5. Üstad sensin sen hangisi dersen o olsun :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...