24 Kasım 2016 Perşembe

Luna's Cafe {1}



Size de olmaz mı ben  bazen sırf sokaktan geçerken   mağazada çalan müziği beğendiğim ve biraz daha fazla dinlemek için girerim ben ki alışverişten nefret edene insan sırf müzik için bir kaç tur attığım bile olur . Genelde firmalar pek dikkate etmiyorlar  müzik seçimini  hatta çoğunlukla seçmeden radyo kullanarak hallediyorlar ama farkında değiller ki müzik ciddie anlamda ruhun gıdasıdır insan bulunduğu ortamda mutlu olacak  ki yaptığı şeyden zevk alsın yoksa benim gibi uzaktan bakıldığında boynuna ip geçirilmiş ordan oraya sürüklenen kaplumbağa gibi olur .
Dikkat eden mağazalar yok değil tabiki mesela kotonda kaç defa elimde shazam ve türev proğramları açık dolaştığımı bilirim herkes  kıyafet peşinde koşar ben nerede bu hoparlörler diye aranmaya başlarım . O açıdan gayet iyiler dikkat edin siz de göreceksiniz . 
Sadece mağazalar da değil cafe seçimini de farkettiğim üzere iyi kahve değil iyi müziğe göre seçiyorum öyle ki yeri geliyor kayıttan çalanları canlı müziğe tercih ediyorum niye etmeyeyim kahve içersem sadece midem bayram eder müzikte ruhum ve bedenim eş güdümlü mutlu olur :) 

Neyse müzik deyince yine susamadım bir türlü uzun zamandır liste yapmadığımı daha doğrusu sizinle paylaşmadığımı farkettim ama bu sefer sadece bir liste olmaktan öte bir şey benim için. İleriye dönük olarak düşündüğüm bir plan var .. Eğer olur da bir gün bir yakınım bir cafe açarsa(ki arkadaşalrımın arasında bunu düşünenlerin sayısı bir hayli var ) onun playlistini ben düzenlemek isterim neden kendin bir music-cafe açmıyorsun diyebilirsiniz açmıyorum çünkü bir yere bağlı kalamam kök salmak özgürlüğüne düşkünler için pek geçerli olmuyor her gün aynı cafeye kendi cafem bile olsa gidemem her gün .. mümkün değil ..  En azından şimdilik böyle belki bir gün yeteri kadar yorulduğumda kafesime geri dönmek isteyebilirim onu o zaman düşünürüz .

Aslında şimdi de blog da gezinirken arka plana şarkı koyabilirim ama bu biraz bana kısıtlama gibi geliyor çünkü kendimden örnek verirsem pc açıkken müzik de açık olur dolayısıyla kendi müziğimi dinlerken bir anda girdiğim sitenin müziğiyle baskına uğramak pek hoş olmuyor ( işte bunlar hep empati) dolayısıyla böyle bir zorlama kimseye yapamam o yüzdeeen Şimdiiii 'Music' Go on !! 


*Ek Bilgi : Tek bir ritim de gitsin istiyorum hayatın kendisi gibi iyi veya kötü her daim biribirine eşit ,  bir moda sokmak insanları ve o ritimden düşmesinler istiyorum şarkıların seçiminde ortak payda özellikle davul kısmına dikkat ederseniz budur .Gönül ister ki daha fazla post-rock parçalar ekleme ama farkındayım pek kitlelere hitap edemiyoruz ona ayrı liste yapacağım izleme de kalın 

11 yorum:

  1. Şarkıların icinde en çok 7 numara hoşuma gitti. Diğerleri de oldukça iyi bir seçim.

    YanıtlaSil
  2. Kafenin ismine uygun bir sarki da benden gelsin o zaman.
    https://youtu.be/1RergWOAFoc

    YanıtlaSil
  3. Bence açacağının kafenin ismi Mariposa da olabilir. Böyle kelebek temalı menüler felan. Hatta bahçe bölümünde kelebekler, çiçekler, böcekler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim evet simon garfunkel ikilisi de eskimeyenlerden paylaştığınız o şarkıyı da çok severim sabah sabah iyi geldi :)
      Mariposa'nın ben de yeri daha bir başka ama tabi neden olmasın ..

      Sil
  4. Dinliyorum akşam. Yalnız sen gene de kahveciyi içeceğin kahveye göre seç bence :p Korkunç oluyor bazı yerler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan O yüzden seçmiyorum şu zamana da dek kahvesine bayıldım dediğim bir yere denk gelemedim ben de çözümü beklentiyi sıfıra düşürmekte buldum :))

      Sil
    2. Madem öyle. Açılın ailenizin kahve tavsiyecisi geldi!? :)
      Müzik ve ambiyans olmasa da Tchibo'nun filtre kahvesi başarılı. Yanına yine Tchibo'nun kakaolu unsuz keki de alınabilesi...

      Evde Türk Kahvesi keyfisi icin de Selamlique'nin çifte kavrulmuş Dark Roast Okkalı kahvesi tercih edilebilir...

      Sil
    3. Teşekkür ederim adsız en kısa sürede her ikisini(üçünü) de deneyeceğim :)

      Sil
    4. Hazır gitmişken kahveden sonra Tchibo'dan aslında gereksiz ama bir o kadar da sevimli eciş bücüş şeyler alabilirsin... ;)

      Sil
  5. Mağaza ya da cafelerde müzik konusu benim için de önemli. Geçtiğimiz günlerde D&R da uzun süre arebesk müzik çaldılar. Gidip görevlilere söyledim. Bazı cafe ya da restoranların menüsü kadar müziği de önemli. Mağazada gezerken müzik insanı yoruyor bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya doğru bu açıdan dr yi de es geçmemek lazım yani size niye arabeak çaldılar bilmiyorum ama çoğunlukla güzel şarkılar eşlik ediyor bizlere özellikle de mağazanın bir bölümünde çalan şarkının albümlerini göstermeleri çok hoşuma gidiyor böylece yeni keşfimi kolayca bulmuş oluyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...