1 Aralık 2016 Perşembe

>> İXTAB << (2016 < 2017 )

Barselona'ya gittiğimde son gün arkadaşlarla meşhur Vell limanına gitmiştik  dinlenmek  için buradaki görsele benzer çimenliklerde oturmuştuk   Türkiye dönecek olmam dışında tam anlamıyla harika bir gündü , herkes oturmuş ben meraklı etrafa bakınırken bir anda gözüme dört yapraklı bir yonca takıldı. Hayatımda ilk defa dört yapraklı bir yonca buluyordum da görüyordum da batıl evet yine de heyecan vericiydi öyle ki normalde hiçbir dalı yaprağı bile koparmayan ben bile o an onu kopardım , yanımdaki arkadaşıma verdim çok mutlu oldu tabi haliyle ve inanır mısınız  kaç senedir o kadar mutlu o kadar her şeyi rayında gidiyor ki hayatında o dahil hepimiz şaşırıyoruz , o mutlu oldukça ben de mutlu oluyorum cidden diyorum kıskanmıyorum asla sonuçta herkes yaptığı seçimlerin sonucunu yaşıyor ama yine de bazen yahu mariposa ne vardı verecek o dört yapraklı yoncayı al kendine bak şimdi haline demiyor değilim :P  Velhasıl diyeceğim o ki şu  lanetli yılların (özelikle son 2 ) bitmesini ve artık şansın bana da gülmesini istiyorum

2017 'den  tek isteğim birazcık ŞANS ..
(Tabi bir de insanlığın Doğanın sesine kulak vermesini istiyorum  sonrası gelir zaten ..)

Bu yıla dair son söylemek isteğim şey ise




görmek için gökyüzünü
dökerdim yapraklarımı
 eğer bir ağaç gövdesi olsaydım
 sererdim binlerce yaprağı önüne 
ama yine de severdim Sonbahar'ı
...






2017'de Görüşürüz ..

16 yorum:

  1. Size 2017 yılı şans getirsin o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel dileğiniz için umarım getirir :)

      Sil
  2. Cok güzel bir yazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste nasıl liste sen onu söyle asıl adsız

      Sil
    2. Bu sefer soru çalışmadığım yerden geldi. :/

      Hepsi birbirinden güzel. 7 numara daha bi duygu yüklü gibi. Böyle bir filmin tanıtım müziği olabilecek tarzda. Bu filmde kahramanımız genç bir çocuktur. Ailesi her Amerikan filminde olduğu gibi biraz sorunludur. Üstüne parasal sorunlar da eklenince yapacak bir şey yoktur ve kahramanımıza yol gözükmüştür artık. Aslında dışarıdan bakınca cok da kötü bir hayat yaşamıyordur. Iste "suburban"da müstakil bir ev. Babasız bir anne. Biri "toddler" olan iki küçük kardeş. Yürüyüş mesafesinde bi mahalle mektebi. Kahramanımız da bu çevrenin çevresinde bir yerdedir. Kendisini bi türlü bu ortama ait hissedememektedir. Bunda babasız olmasının bi etkisi var mıdır onu senaristimiz seyirciye bırakıyor. (Çaylak senaristin sanatsal manevra çabaları:) Neyse efendim işte kahramanımız bu çalkantılı hayatında kendince şeyler yapamaya çalışır ama amaçsızcsa ama hedefsizce...

      :)

      Sil
    3. Benim gibi birinin blogunda no clear mind gibi avrupa menşeli ( yunanistan) grubun şarkısına küçük emrah tadında çakma sanatsal hollywood filmini mi layık gördün adı batasıca adsız ! diyeceğim amaaa adın yok batmış batacağı kadar :P bkz: espri anlayışı )

      Diğer şarkılar için biraz daha acı gerekli demek ki ..

      Sil
    4. Hmmm... Aslında bu hiç aklıma gelmemişti. Ben daha çok Amerikan alt sosyal grubuna ait bir resim cizeyim demistim. Birazcık Küçük Emrah hiç de fenal olmazmış... :))
      Biraz da Sezercik...
      - Size baba diyebilir miyim?
      + Bana Adsız de yavrum...

      (Çok kötü bir espiri)

      Sil
  3. Umarım şans önce seni sonra beni bulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ya hepimizi bulsun bir an önce ebe olmak sorun değil yeter ki bulsun bizi şans , oyun ihlali olmasa ben burdayım diye bağıracağım :/

      Sil
  4. Tülayyy geri dönnn 😂 Mariposa nerelerdesin, özlettin. Daha çok yaz. Bu arada seni çok iyi anladım şans istemende ve yonca konusunda (şansızlık konusunda yüksek lisans yapmış biri olarak) ama dert etme eminim o yoncanın hakkı üzerinde gelip seni bulacak bırakmamacasına ☺️.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl sen nerelerdesin yaa sen de özlettin ara mı verdin ne oldu dur en iyisi bir sana geleyim ben müsait misin :P
      umarım bulur bulsun bulsa güzel olur :)

      Sil
    2. Hehehe evet kısa bir ara oldu istemeden güzel sebeplerden fakat döndüm hem de çekilişle. Gel gel sen de katıl hatta :)

      Sil
  5. şarkıları dinleyim tımams :)

    YanıtlaSil
  6. sleep dealer album iyiymiş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk kasvetli kış günleri için idral ama aman diyeyim yılbaşında dinleme bütün bir yılının sleep dealer şarkıları tadında geçmesini istemem :)

      Sil
    2. :) tek kişiymiş yaaa :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...