19 Ocak 2017 Perşembe

17 ' lik Meydan okuma -3

Soru -3 Hayatınız kitap/film olsa adı ne olurdu .

Adı aslında belli ya Mariposa olurdu ya da Hayat ağacı :D ama bunlar çok basit bir cevap olacağı için malumunuz hak geçmesin diyerekten kendimi düşünmeye şevkettim şevkimin sonucundaaa 


" YER YÜZÜNÜN ÜSTÜNDE GÖKYÜZÜNÜN ALTINDA "

olmasına karar verdim hatta üşenmedim bir de sizin için afiş hazırladım   :)  ( şaka sadece isim ve bir iki düzenleme yaptım )


Öneri makinesi notu :  önerisiyle değil de uyarısıyla , türü: - Dram , Kara komedi (Bilim Kurgu da olsun isterdim ama malesef değil. )




İyi Seyirler dilerim ..






🌼🌼🌼


Çok  rezilim Notu : dedim olur ya hani böyle bir film vardır oradan aklımda kalmıştır yazdım google bu ismi ne çıksa beğenirseniz Halil Sezai 'nin bir şarkısında geçiyormuş asadaafsda neyse istikrar adına bu seferlik değiştirmeyeceğim . Ama bilin yani halille de sezaiyle de alakam bağım yoktur :D

4 yorum:

  1. Bak bak kaçamak cevap olmuş, türü atlanılmış, yakaladım seni 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farketmemişim komşumm düzelttim şimdi :)

      Sil
    2. Kara komedi severiz, bilim kurgu kolay ya hallederiz :).

      Sil
    3. nasıl kolay hallediliyor o öğretsene :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...