21 Ocak 2017 Cumartesi

17 'Lik Meydan Okuma -5



5) Her zaman ve Bazen özlediğin iki şey ?

Özlem dediğin şeyi ikiye üçe dörde beşe ..etc ayıramazsın çok sevgili celinçım ya hep özlersin ya da özlemezsin her zaman ya da bazen diye bir şey yoktur. (Benim için ) ve o yüzden diyorum ki
" dünü,bugün özlerim"

Onun haricinde yazın mandalinayı kışın eriği özlerim . 




Görsele İlham şarkımız  * Hammock'tan geliyor ,.


*(Hammock - Breathturn)

*Özlediğiniz ne varsa bir gün sizi tekrardan bulsun burada ya da başka bir yerde 

Unutmayın henüz 4. boyutun sırrı hala çözülemedi..













🌼🌼🌼



6 yorum:

  1. Genel hali ile özlemi çok iyi anlatmışsın. ✅ varken farkında olmadığımız güzel şeyleri yokluğunda özlüyoruz işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, zaman kavramını çözersek sanırım özlem kavramını kaybedeceğiz :)

      Sil
  2. Haha çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş gerçekten:)

    Bu arada ben de yazın mandalinayı çok özlüyorum.. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm , Mandalinalar özlenmeyecek gibi değil ki kedinin meyve hali gibi :D

      Sil
  3. Mandalina deyince aklıma Mariposa ve İvana Sert geliyor artık :D

    Hammock iyi bir seçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mandalinalar benimdir benim kalacak , hammock ve kağıttan kuşları paylaşabilirim ancak ivana bızımle deyıl :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...