31 Ocak 2017 Salı

17'lik Meydan Okuma 12-13-14-15

12) Son 10 yılda hayatında neler değişti ?
Değişmeyen tek şey ailem ve arkadaşlarım sanırım onun dışında kendim dahil olmak üzere çok şey değişti bir iki arkadaşım da değişmiş olabilir ama genel olarak herkes yerli yerinde neyseki :)
Ama ben değilim , değiştim bana göre değişmeyen insan geri kalmış demektir değişim hayatın ve insalığın bir parçası bugün dünden farklı olacak ki yarının bir anlamı olsun . Değişimden kastım elbette kültürel bilişsel her türlü kişisel gelişim  ..
10 yılda özellikle de son 2 yılda sabretmesini öğrendim. Hala daha sabrediyorum sabır benim can yold.. şaka şaka o minvalde takılan birisi miyim  :D ama sabır önemli arkadaşlar !

13)10 yıl sonra nerede , nasıl yaşamak istiyorsun ?
hahahaha bu yılın planını yapamamışken 10 yılda nerden çıktı ..  gerçekten bilmiyorum umarım bu soruyu bir kaç ay sonra cevaplayabilirim .

14) Keşke arkadaşım olsa dediğin ünlü kim ?

Zihin sayesinde Herman Hesse ile tanıştım beni oldukça etkiledi kesinlikle onunla tanışmak arkadaş olmak isterdim yüksek ihtimal konuşmadan anlaşırdık , var böyle bir iki arkadaşım oldukça  rahat hissediyorum onların yanındayken konuşmadan ya da konuştuğumda yanlış anlaşılma korkusu olmadan özgürce saçmalayabiliyorum ki arkdaşlıkta saçmayalabilmek  önemlidir. herkesle saç taranır ama saçmalanmaz (okumayın diye yapıyorum sanki durun neyse sakinim ) her neyse cevabım herman hesse gerçi bulantıyı okuyunca sartre de olabilir diye de düşünüyordum aslında eskiden olsa gorki derdim çıkmaz bu yol herman diyorum sevgiler .


15) on beş yaşındaki birine vereceğiniz nasihat nedir ?

Burnun dikine gitme çocuk azıcık büyük sözü dinle onlar senin kötülüğünü istemiyor ya da boşver hayallerin peşinden koş sonra keşke dediğinde özgürce benim kararım diyebilirsin.

Kendine duvarlar yapma olabildiğince esnek ol imkanın varken her şeyi dene sanatı ihmal etme






Ben gidişatı hiç iyi görmüyorum LP fanı olup çıkacağım nerdeyse hani bugün konseri var deseler gidecek konuma geldim . İyi gelse neyse iyi de gelmiyor ki  .. neyse hadi dinleyin

 

(LP - Tightrope )

6 yorum:

  1. Cevapların hepsi güzeldi. Biliyosun ki; Allah sabredenlerle beraberdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şüphesiz öyledir.

      Sil
  2. Niye böyle espriler yapıyors...ahahaha :D Konuşacak son insanım tabii.

    Hesse oley ! Sartre'ın Bulantı'sı çok etkilememişti fakat Yeryüzünün Lanetlileri kitabına yazdığı önsöz herhalde Bulantı'dan daha sarsıcıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kitabı okumadım okusam da ön sözleri genelde atlayan tiplerden olduğum için görmezdim , okursam atlamadan okuyayım :) ilginç yazarın kitabı varken ön söz yazısını beğenmek sartre yerinde olmak istemezdim

      Sil
  3. Yine bir ortak cevap buldum 15. soruda benimkini okuyunca fark edeceksin :). Biz baya aynı düşünüyoruz korkmaya başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah yoksa biz kardeş miyiz :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...