18 Ocak 2017 Çarşamba

17'lik Meydan Okuma -2

Ne zor bi challenge oldu bu ah sonik hanım duyuyor musun seslerimi şimdiden başladım isyana sonumuzu hayır getire evet gelelim 2. soruyaa 

2-Kalbini Kazanmanın 5 yolu 


Kalbim herkese açıktır çoğu zaman kimseye karşı mutlak mertebede ön yargısız davranmaya çalışırım  küslük yoktur kitabımızda :P tabi eğer kastedilen bu tarz bir kalp açıklığıysa yok değil derseniz ikinci falsomu yapacağım Eğer Erkek olsaydım yemek derdim malum erkeğin kalbi midesinden geçer ama malesef bu konuda pek şanslı değilim . O yüzdeeen el mahkum ikinci falsoyu bu şekilde atlatıp sorunun asıl cevabına geliyorum.

1- bu korkumuş uzak doğuluya benzeyen baş parmak oluyor -
Sıcakkanlı   pozitif olmasıı
 , eğer bir kişi sıcakkanlıysa bir sıfır önde başlar  elbette yeni tanıştığı kişiye karşı kastetmiyorum ben de tanışmadığım kişilere karşı hiç sıcak değilimdir ama eğer aynı masada yemek yiyorsak da bir kişi selamını esirgememeli değil mi , her şeyin en kötüsünü düşünen insanları sevemiyorum malesef biraz olumlama yapın hayat daha güzel olacak.


2 - trumptan güzel olmasın saçları sarı işaret parmağı-
Post-Rock sevmesi
 en kötü rock sevsin yahu hadi tamam onu da geçtim müziği sevsin Valla tarafsız olamayacağım post rock seven kimseciklere rastlayamıyorum bütün arkadaşlarım helak oldu zorla dinlettiriyorum hepsine 😈

3-türk babasına adaylığını koyan orta parmak- 
Zeki Olması kim sevmez ki zeki insanı , orta parmak hacı amca sevmeyebilir biz çok bilenleri sevmeyiz toplum olarak ama zeki insanlardan daha fazla faydalanabilmek adına hep çevremde olsun istiyorum . 

4- yeni yetme ergen yüzük parmağı - AYHH ! bir başkasının kalbini kazanmanın 5 yolu olsa daha kolay olurdu ne bileyim şimdi ben nedir kalbim nasıl kazanılır tamam isyan edince otomatik olarak bir tane daha aklıma geldi -

Özgün Olması  - Farklı olması gerekmez ama taklitçi insanları hiç sevmem içlerinde gereksiz olmayan bir samimiyet yatar.

5-yüzük parmağı da ne demek  yok yüzük falan diyerek suratsız Serçe parmağı bu da ben oluyorum - bana şu video yu ( görsellere dikkat ,fazla güzeller :P )  bile izlettin ya eh be challenge bu kadar zor olmak zorunda mıydın
Mandalina Vermesi -mandalina veren insan kötü olmaz 


(No Clear Mind - Saint John )
(Bu grubu keşfettiğim güne her gün şükrediyorum )



🌼🌼🌼

8 yorum:

  1. Post rock deyince aklıma Mariposa geliyor. Son çılgın Godspeed You'cu :)

    Trump'ın saçları daha güzel :p

    Mandalina iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çılgın ama gybe konserine gidemeyen ,hala atlamadım acısını :)
      Hangimizin saçları trump 'dan iyi olabilir ki :P

      Sil
  2. Ben parmaklara ve benzetmelere bayıldım, Antalya'da yaşadığım için kalbinizi otomatik kazandığımı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinliklee antalyalı olmanız bile yeterli :) Parmaklar benim de hoşuma gitti küçüklüğüme götürdü

      Sil
  3. öneri makinesi ile yaptığınız çelınç de miiii okuyorum ikinizi dee :) çok zor bu yaaa çok uzun valla ama şunu yapabilirim. bunu bloguma koyayım daha çok kişi katılsın olur muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zor biraz :) dilersen ekleyebilirsin tabiki az ya da çok katılım çok da farketmez

      Sil
  4. Ya ben senden mi esinlenmişim (çalmışım diyemedim :):) ama aynı şeyleri de istemiş olabiliriz olamaz mı :). Bu arada yıllardır düşünürüm kışın en sevdiğim meyve ne diye uzun zamandır verdiğim cevap mandalina. Seçmek de kolay olmuyor hani ama hep bir galip geliyor :):) (bir oturuşta sayısız yememin de etkisi olabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah olur tabiii kalplerimiz birmiş :D
      mandalina yaa keşke her mevsim olsa

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...