20 Ocak 2017 Cuma

17'LİK Meydan Okuma -4




4.Etrafındakiler Hangi sorununu çözmek için sana gelirler.

Bazen bazı şeyleri yanlış anlıyorum bazen doğru bazen anlamış gibi yapıyorum bazen anlıyorum  gökyüzünde tek bir yıldız kalırcasına çabalıyorum yeryüzününsiyahlığıyla mücadale etmek için belki de uçan bir kuşun edasıylabakyorum dünyaya ve sonra insanlığa hiç sordunuz mu kedninize ben nasıl biriyim diye ben çok soruyorum en çok da kendme soruyorum bana ve kendime soruyorlar bir çok şeyi bazen anlıyorum bazen tamam diyorum bazen hayır diyorum bir cevap veriyorum iyi ya da kötü neye göre iyi neye göre kötü olmayan şeylerin dünyasında bir şeylere sahip olmaya çalışıyoruz , sevgiye kitaba anneye bebeğe arabaya eve maaşa işe kariyere sevgiliye kardeşe  saksıya kediye her şeye herşeyiyle bizim olsun istiyoruz  bizim olması için elimizden geleni yapıyoruz bir sorunla karşılaşırsak da bir bilene soruyoruz. sormazsak kaybederiz kaybetmek insanoğlunun tatmadığı bir tat elmadan başkası kesmez bizi .

Yani kısaca demek istiyorum ki Hayat Ağacındalarsa eğer Hayat ile ilgili her şeyi sorarlar ,sorabilirsiniz. Dünya benim çöplüğüm .




(Erik Satie ~ Once Upon A Time In Paris)




🌼🌼🌼

8 yorum:

  1. Vayyy "Dünya benim çöplüğüm" güzelmiş :). Erik Satie'de benim canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , güzel bir çöplük bu dünya seviyorum kendisini :)

      Sil
  2. Bu da güzel bir paylaşım. Bana da gelirler istişare için. Ben bilirim demem; kara kaplı bir kitaba bakayım derim. Fakat yılların kazandırdığı tecrübeyi hiçbir şeyle değişmem. Herşeyi şuurlu bir insan olmakla çözerim. Sevmek ve sevilmek var oldukça hiç bir engelin önümüzde duramaz derim. İnsan aç ve suzuz kalabilir, hasta da olabilir ancak inancını ve umudunu kaybetmemeli derim. İnancımız sevin ve sevilin diyor. Her kalbde bir Allah inancı vardır. O kalbi kırmayalım diyorum. Bir de dost olalım; "Bir elin nesi var, iki elin sesi var. Tek başına bir kalp ne işe yarar; birisi için atmalı derim. Madem ki bir toplum hayatı yaşıyoruz o halde iyi insan olmalıyız ki itibarımız olsun. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel demişsiniz çok sevgili dolu keşke herkes böyle düşünse eminim dünya daha yaşanılabilir sorunlar daha aşılabilir olurdu :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. evet biraz öyle olmuş düşününce farkettim halbuki anlamadığım bilmediğim o kadar çok şey var ki :)

      Sil
  4. muazzam bir post olmuş. Erik Satie de tat katmış yazıya çok iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz teşekkür ederim, severiz Erik Satie 'yi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...