24 Ocak 2017 Salı

17'Lik Meydan Okuma 7-8

7) Hayvan Olsaydınız ne olurdunuz ?

Aslında bir çok kere kaplumbağalara özeniyorum evlerini sırtlarında taşıyorlar bazen kendimi öyle hissettiğim de oluyor ama çok yavaşlar arkadaş ben yapamazdım herhalde koşucam derken ters takla gelirdim kelimenin tam ifadesiyle evim başıma  yıkılırdı :D


Kelebek olsam bu güzel dünya için kısa sürerdi , öyleyse bir kuş olayım belki bir güvercin olabildiğince özgür ve barış dolu ..


8) Bir dahaki Hayatında kim olmak isterdin ?

Olmak istediğim insan henüz dünyaya gelmedi, hayır bu çok şey beklediğim için değil tek bir şeyi beklediğim için, olmak istediğim insan zamanın sırrını çözebilmiş en azından çözülmüş yüzyılda yaşamış bir insan olmalı ( işte hep bunlar hayal gücü ) 


(BLUT AUS NORD - Epitome XVIII )




🌼🌼🌼

2 yorum:

  1. "koşucam derken ters takla gelirdim kelimenin tam ifadesiyle evim başıma yıkılırdı :D" ahahahahahahahaha

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...