26 Ocak 2017 Perşembe

17'Lik Meydan Okuma 9-10-11

9) Göçmek zorunda kalsan gitmek için seçeceğin ülke ?

Beni bir gülme tuttu ki sormayın ,zorunluluk  ve seçim aynı cümle içerinde nasıl yer alır ki söz konusu göçte bize seçim hakkı tanınabileceğini düşünmüyorum yine de böyle bir durum olursa Kutupları tercih ederdim eğer olur da bir gün Göç etmek zorunda kalırsam bu insanlığa daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum.
 

Düz yolda bile düşmeyi başarabilecek sakarlık seviyesinde olmam nedeniyle adapte olmakta soğuk harici sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum o yüzden lütfen Penguelerimle beni yalnız bırakın 

10) Asla unutmak istemediğin anın

Böyle düşününce de aklıma gelmedi hepsini unutmuşum herhalde :D Unutmak istemediğime göre ya ders almak için unutmamalıyım ya da güzel olduğu için olmalı ,hımmmm bu çerçevede cevabımmmm  bilete bakmadığım için otobüsü kaçırıyordum hatta kaçırdım bir yerden sonra özel taksiyle yetiştim ,o otobüse yetişmek zorundaydım yoksa ona bağlı olarak yurtdışına çıkacağım uçağı da kaçıracaktım , bundan sonra bilet saatlerine daha dikkatli bakar oldum ,bilet saati önemli (böyle altını da çizeyim )



11) Dolabındaki en eski kıyafet ve anısı


Muhtemelen o kıyafeti anısı var diye saklamıyorum alışverişi sevmediğim için  hala giyiyorum ben de anısı olan okul gömleklerim var böyle bütün sınıfa imzalatırdık anı kalsın diye , hiç de bakmıyorum çünkü insanarın imzaları ilgimi çekmiyor yine de o gömleklerimi çok seviyorum ama şuan nerdeler hiç bilmiyorum .Onun yerine sürekli ekranımda reklamını gördüğüm şu değerli kıymetli mikemmel kitap tutacağını paylaşmak istiyorum çok  pahalı değil canım ben bütün kitap tutacaklarımı (?) bu fiyata alırım .Beymen canını seni !


Kitap tutacağın fiyatı asgari ücretten fazla olabilir amaaa ücretsiz kargo "fırsatı" var yaaa böyle indirim görülmemiş fırsatınız varken kaçırmayalım  sıralara dizilelim hemen alalım ! 



Madem konu göçten açıldı bu şarkıyı paylaşıp gideyim , arkadaşın biriyle bonobo maymunlarından  o kadar çok bahsettik ki  sonunda bu şarkıya kadar vardı yalnız albüm kapağı gibi yıkıcı değil bu maymunlar ,eyy bonobo biraz isminin adamı ol ne öyle ateş falan .. neysse dinleyin
                                            (Bonobo - Migration )

4 yorum:

  1. slm deep sayesinde sayfanızı tanıdım ilk fırsatta daha ayrıntılı okuyacağım,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz her zaman beklerim :)

      Sil
  2. Deep Tone'un blog tanıtmasıyla haberdar oldum. İzlemedeyim blogunuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne hoş olmuş hoşgeldiniz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...