17 Ocak 2017 Salı

Kadınsız Erkekler / Erkeksiz Kadınlar

Asıl sorun  şu bir önceki yazımda belirttiğim gibi sorunlar varolurken aslında kadınlara bağlı olan yadsınamayacak derecede bir erkek kitlesi mevcut olması  . Traji komik bir durum aslında bu öyleyken halen daha kadınların eziliyor olması halen daha kadın haklarından bahsediyor olmamız . Mesela neden erkek haklarından bahsedilmiyor neden pozitif ayrımcılık var ben pozitif ayrımcılık taraftarı değilim bu tamamen erkek hegomanyasının kendisini üstün görme sonucu isimlendirmiş olduğu sözde eşitlik , aslında diğer yazımda bahsettiğim gibi bu da devletin pasif savunma sistemi bir nevi içini rahatlatmaca.

Her neyse bu sefer başınızı şişirmeye gelmedim öncelikle şu eğlenceli şarkıyı paylaşmak istiyorum öncelikle bu yazıya ilham olan şarkımızı paylaşayım .
(Luciano Pavarotti & James Brown - It's a man's world)
Soul 'un babası rolling stone dergisinde tüm zamanlaın en iyi 100 sanatçısı içerisinde 7. Sırayı alan  james brown (ve tabiki düet yaptığı pavarotti ile ) bu şarkısında ne diyor
' nothing without a woman or a girl'

Tabiki "nothing " james'cim :P şaka bir yana ne  erkek  kadınsız ne de kadınsız erkeksiz yapabilir  doğanın dengesi bunu gerektirir. Gerektirmesine  Ama yine ufak tefek  hayata renkler katan farklılıklar da yok değildir .Gelin hem biraz  gülelim hem de farklılıklara göz atalım 😊






Kaynak ve Daha fazlası için 💥

Başlıkta kısmı da Hemingway ve Murakimi nin aynı ismi taşıdığı kitaplardan alıntıdır kısa öykü severler okuyabilir eheeheh bunu da buradan ileteyim




2 yorum:

  1. ayy can verilesi düet yemin ederim. unutmuştum ben bunu, sayende durup durup dinlerim son ses artık bir ay falan.

    ama nerede hani çelınc? adını dağlara yazdım, hasretle cevaplarını bekliyorum haberin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi di mi ben de dinleyip duruyorum :)

      goştum yetiştim hemen cevapladımmm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...