29 Ocak 2017 Pazar

Müzik Ağacından Haberleri Sunuyoruz {3} -max,blackfield,no clear mind, sezen-



1) No Clear Mind

Çok değil bir kaç post öncesi no clear mind 'ı keşfettiğim her gün için şükrediyorum yazmıştım bir kaç gün sonrasın 11 MART 'ta İSTANBUL'da KONSERleri olduğu haberini aldım çok sevindim . açıkçası gitmeyi düşünüyorum üstelik bilet fiyatları da çok uçuk değil komşu indirimi yapmışlar herhalde ^_^
Gitmeyi düşünenler için ; tık tık

No clear mind da kim , ne diye geliyor ki diyenler için Yunanlı Post Rock grubudur severiz kendilerini kısa bir tanıtım için spotify listemiz 





2) Blackfield

Grup hakkında daha önce  Steven Wilson hakkında bir yazımda bahsetmiştim o aralar  grubun dağıldı şeklindeki yalan haberleri çıkmıştı ama bir de baktık kiii 2016 'da 3 sene sonra yeni single  ile bizi yeniden merhaba dediler ama beklediğime malesef ki değmedi 3 şarkıdan oluşuyor  solistliğini steven den öte aviv geffen yaptığı için mi bilmiyorum  hiçbirini beğenmedim yalan yok belki tekrar dinleyince sorry şarkısı biraz sevebilirim Bir an önce eski blackfield günlerinin geri gelmesini temenni ediyorum ..
Size spotify dan bir meet listesi oluşturacaktım malesef bütün albümleri yok sanki bilerek koymamışlar gibi geldi bu spotify konusu biraz farklı durumlar var telif haklarıyla ilgili onu ayrı yazacağım biraz daha araştırmam lazım . O kadar bahsettim şu ciğer söken şarkısını paylaşayım en azından burada solist Stevencım :) 

 


3) Sezen AKSU

Sezen yeni albüm çıkardıııı :) Benim için Öptüm seviyesinde kaldı çok klasik şarkılar barındırdığını sanmıyorum bir " vazgeçtim" şarkısı gibi parçalar yok mesela  içerisinde ama Sakin grubundan coverlardığı "Günaydın Memur bey " şarkısı oldukça hoşuma gitti . Bu benim pop ile ilişkimden kaynaklanıyor da olabilir yoksa  6 sene sonra çıkarılan bir albüme göre pop severleri yeteri kadar doyurucu gelebilir (özellikle sözler bir harika) , ayrıca " İsyancı " şarkısı da çok iyi bu albümden favorilerim bu iki şarkı oldu sanırım , buyrun siz de favorinizi seçin :)


4)Max RİCHTER
Hepimizin sevgilisi Max Richter de yeni bir albümle geri döndü bu beni oldukça heyecanlandırdı çünkü biraz farklı bir albüm özellikle biz Türkler için ülkemizde bu tarz albümler benim bildiğim kadarıyla yapılmadı ,
Albümün adı "THREE WORLDS: MUSIC FROM WOOLF WORKS"   albümün adını duyunca ilk sadece 3 dünya öbeğine odaklanmıştım ve aklıma hemen Çin Komünist lider Mao Zedung'un  3 dünya teorisi geldi ( sosyalistler- kapitalistler-ezilenler) ama işin özü değilmiş , işin özü daha derinmiş .
Max richter 'in bu albümde üç dünyadan kastı    çok sevdiğimiz yazar Virginia Woolf'ün eserleri olan "Bayan Dalloway , Orlando ve The Waves " temalarından oluşan üç parçalı bir yapıya sahip olmasından kaynaklanıyormuş. Evet oldukça ilginç bir albüm ama daha ilginci albümün hemen ilk girişinde sizi Virgina 'nın kendi sesiyle karşılıyor olması Max albümü yaparken araştırmaları sırasında Virginia 'nın kendi sesıyle mrs. dalloway'den yapılan alıntıları tesadüfen bulmuş bu da ayrı bir güzellik katmış , ama en güzeli kapanış şarkısı olarak Virginia 'nın veda mektubunu dalga sesleri eşliğinde Gillian Anderson 'ın seslendirmesi olmuş ölüm ile hayat arasındaki o ince çizgiye dikkat çeken müthiş bir son müthiş bir veda müthiş bir şarkı . .
Şarkının adı  tuesday ama siz sunday dinleyin .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...