15 Ocak 2017 Pazar

"SEN SEN OL EVE KAPANMA ,HAYATINA SAHİP ÇIK ! "




Gözümü açtığımda yürüyen bir  kahvehaneyle yolculuk yaptığımı farkettim vakit çok geç değildi ama bu kadınlar nerdeydi ?

Kadınlara sokağa çıkma yasağı mı gelmişti ? Kadınların geceleri çıkmaları yasak mıydı ? yoksa şehirler arası yolculuk yapamıyorlar mıydı ?sahi neredeydi bu kadınlar? 

"baaağyan  kolonyağı ister misiniz " diyen  adamın sesiyle  sorularımdan kurtulsam da düşüncelerimden kurtulamamıştım küçükken annemin bir sözü geldi aklıma "dolmuşta son inenle in"  derdi saçma bulurdum sebebini anlamazdım pek de indiğim söylenemez ya meğersem bu kadınlar arasındaki pasif bir savunma sistemiymiş ." Son inenle in " ki dolmuş şoförüyle yalnız kalma ne olacağı belli olmaz. Tabiki sadece bu  değil bakkala gittiğinde kapıya yakın dur  kii ne olacağı belli olmaz eve tamirci geldiğinde kapıyı açık tut mümkünse birini çağır , tanımadığın birine yol soracaksan  soracağın kişi kadın olsun  gibi gibi bir çok gündelik hayatta yalnız kadınların anlayabileceği pasif savunma sistemleridir bunlar ki  en pasifi yanında erkek olmadan hiçbir yere gitmeyen hiçbir şey yapmayanları ,  hapishane mahkumu gözüyle baktığım için saymıyorum bile ben onların haricinde ülkemizin 'modern batı kesimi' için geçerli şeyler..

Dolmuştan indim , kendimi , i 'm legend filmde gibi hissettim sokakta kimse yoktu saat hala geç değildi haftasonu vaktinde niye kimse yoktu ki sanki büyük bir olay vardı bana söylenmesi unutulan bir ben kalmıştım bihaber sokakta yalnızdım yürümedim çünkü  karşıma  bir adam(insan değil) çıkarsa karanlıkta yapabileceğim pasif bir savunma sistemi yoktu aktifi de ben bilmiyordum ..

Ne acı ki sene 2017 ve hala geçerli olan kafamızı meşgul eden dahası bu tarz videolara sebep olan bu şeyleri tartışıyoruz özellikle son  mevcut olaylar sadece kadını değil toplumdaki küçük büyük herkesi karanlık bir yalnızlığa itti . Üzülüyorum karanlığın sonundaki ışığı göremeyeceğim diye , elbette ışık var ama görebilmek mühim olan ..  





Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), Kategori Mağazacılığı Derneği (KMD), Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği (TURYİD) ve Tüm Restoranlar Lokantalar ve Tedarikçiler Derneği (TÜRES) öncülüğünde yapılan bu videoyu özellikle sizinle paylaşmak istedim .İzleyin. 





"SEN SEN OL EVE KAPANMA ,HAYATINA SAHİP ÇIK ! "




nooot: Sonik hanım 2017 nin ilk challenge nı başlatmış bulunuyor katılmak isteyen tık tık 💥

4 yorum:

  1. Dünyanın her yerinde kadın ve erkak arasında bir yaşam farkı var. Bir sürü savunma mekanizmaları var. Bayıltıcı spreyler dahil. Taciz ve saldırı olayları kalbi sökülmüş bir çağın tezahürleri bence. Hakka, hukuka riayet etmemenin, karşılığı insanlık onurunun çiğnenmesine varana kadar bir sürü marazayı beraberinde getiriyor. Ancak insanlık bilinçlendiği zaman vicdan sahibi olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok haklısınız victor hugonun da dediği gibi vicdan insanın içindeki en büyük tanrıdır.dilerim bizden sonrakiler de içlerindeki vicdanı saygıyı kaybetmezler ( ya da bulurlar diyelim şu an çok mevcut gözükmüyor :/)

      Sil
  2. Yıl 2017 ama kafa 1017. Umarım aşarız bu işleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da ümitli değilim ama umarım aşarız

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...