12 Ocak 2017 Perşembe

Yer(İN)yüzü


bir yerden başlamalı ama nerden küçük bir kırmızı kuştum önceden sonra  bir yangın oldu etraf toz duman bir bilen var bir gören aslında tutsam ipin ucunu iğnenin deliğine geçirmesi kolay ama bulamıyorum o ipi elimden kaydığı güne lanet ettim herkes deliğe geçirirken lanet ederken hem de o da bir garip değil garip olan şey üç harf tek hece bir şey benimle ilgisi yok ben anlamam yalnızlık uçan mavi bir örümcek seni beni bilir dağ tepe dolaşır bu örümcek 1 mil için 127 gün sürünmesi gereken salyangoza göre daha şanslı olduğunu  da bilir çünkü hayır siz yanılırsınız insanoğlu zor olan şey hayatın kendisi değildir insanların kendisidir ben anlamam çoğu zaman belki de o yüzden kolay geliyordur aldım örümceği elime koydum kuşun kanadına mor bir güvercin oldu çoğu zaman barış'ı simgeleyen barış tabi bir de o vardı değil mi simasını unuttuğumuz yer yüzünde mor güvercin uçtu bir anka kuşuna kondu anka kuşu yandı barış kayboldu .. unutulan bir hayaldi aradığımız bulduğunu sandığımız yer , yeryüzü aşk'ın yüzü


(Adnan Yücel - Yeryüzü Aşkın Yüzü Oluncaya Dek )

♫♫♫♫♫♫♫♫

4 yorum:

  1. Bu soluksuz yazılarına keşke gerek kalmasa MariPosa :/ yeryüzü aşkın yüzü lafını pek sevdim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama ben de çok sevdim mm,soluksuz yazılar ancak benim varlığımla son bulur mevcut durumun suçu varsa da yok :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...