1 Şubat 2017 Çarşamba

17' Lik Meydan Okuma 16


şubatın 1'i olmuş martın 1'i ya da haziranın ya da ekimin olmasının hiçbir önemi yok değişen bir şey yok değişecekbir şey yok her şey yerli yerinde yeri olmayan köyünde . sanırım böyle değildi bu söz her neyse .

16) Resim çizin 

Ama şimdi olmaz kii ben demiştim ki çizdiğim resimler bana ait sanat benim içindir şimdi sözümü çiğnemiş gibi olacağım ama bir kereden bir şey olmaz diyeceğiz artık, hiçbir eğitim almadım almayı da düşünmedim sanatımı kendim oluşturmak istiyorum , sonuçta rönans dönemi sanatçıları derin bir eğitimden geçmedi değil mi yoksa geçti mi belki de bilmiyorum geçmişlerdir , sanat belki de benim özgür olabildiğim tek alan yalnızım bu alanda belki de o yüzden özgürümdür . yine felsefeye başlamadan resmimi paylaşayım 

huzurlarınızdaa , blogger temamla uyumlu "Rüyalara Özgürlük" isimli çalışmam :) 




4 yorum:

  1. Çok güzel çok beğendim, ben canlısını çok gördüm de yapımını öğrenemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yapımını öğrenemedim resmini yaptım beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. Barış olsun. Rüyalar özgürleşsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17. sorumun yanıtı bu olsun bari :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...