18 Şubat 2017 Cumartesi

ASMO / 1

Yeni bir challenge 'a özellikle de kişisel bir challenge vakit veya çaba harcayabilir miyim bilmiyorum açıkcası ama challenge deyince de bir yaparım yeaa moduna da kolayca bağlayıveriyorum . Velhasıl buradayım ve Bir kedi bir kalem Apartman Sohbetleri Meydan Okuması başlatmış  davete icap etmek farz deyip çorbada tuzum olsun da demiş olabilirim başladım ilk sorudan , sorular nedir derseniz  yukarıda verdiğim linkte yazıyor ama ben sürekli soruları unutan birisi olarak burada da paylaşmak istiyorum .

1.     Nasıl bir apartmanda büyüdün?

2.     Çocukluk eğlencen neydi?

3.     Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?

4.     Çocukluk kahramanın kimdir?

5.     Gereksiz bir yeteneğin var mı?

6.     Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?

7.     En saçma zevkin?

8.     En büyük çılgınlığın?

9.     Çocukken en çok korktuğun şey?

10.     En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?

11.     Karşı cins karşısında en çok utandığın an?

12.      En maskulen/feminen yanın nedir?

13.     Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?

14.     En sevdiğin fiziksel acı?

15.     Almış olduğun en saçma teklif?

16.     Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

17.     Annenden ve babandan ne öğrendin?

18.     Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?

19.     Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?

20.     Hayat sana ne öğretti?  



1.     Nasıl bir apartmanda büyüdün?

İki apartmanda büyüdüm  ikisi de  sıcak anadolu apartmanıydı şimdi de fena değil selam melam veriyoruz bir sorguya çekiliyorum o yön benim çevremde hiç eksilmedi ama samimi yönü azalmadı dersem haksızlık etmiş olurum eskiden kendi küçük dünyamız vardı öyle ki farketmeden kendi sitemize " bizim mahalle " derdik küçüklüğün verdiği masumiyet mi bilmiyorum ama bizim apartlarımızn olduğu o site  sadece bizim kendi mahallemizdi öyle benimser öyle severdik. 

2 yorum:

  1. Bu çelıncı görünce aklıma sen geldin, yapacağını biliyordum ben de zevkle okuyacağım. Böyle uzun aralar da vermezsin 😄. Bu arada mimlendin hemi de by me. Hadi kolay gelsin 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. challenge görünce dayanamıyorum napiyim :p
      uzun ara mı vermişim zaman hızlı hızlı ve aralı , mimi en kısa sürede yapacağımm teşekkürlerr hı bir de post rock önerisini unutmadım aklımda ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...