26 Şubat 2017 Pazar

ASMO 5/6/7/8/9

( soft machine- land of the bag snake )

5 ) GEREKSİZ BİR YETEĞİN VAR MI ?

Her şarkıyı  ıslıkla çalabilirim .


6) HASTASI OLDUĞUN BAKKAL ÜRÜNÜ VAR MI ?

Sağlıklı beslenmeden yanayım o açıdan öyle pek hastası olduğum ürün var diyemem ama polo 'yu pek severim








7) EN SAÇMA ZEVKİN 
  
En saçma zevki olarak değil de saçma sapan bir şekilde her şeye meraklı oluşum özellikle dıy etkinliklerinde her şeyi yapabileceğimi sanmam biliyorum elbette her şeyi yapamam ama yine de üretmeden tüketmye alışmıi bu  günümüz insanları arasıda bir şeyler üretmeye çalışıyor olmam bir saçma kalsa da çabalıyorum , ne gibi derseniz

takı çıtası veya dolabı diye atlandırabileceğim bir şey yaptım böylece hiçbir birbiriyle karışmıyoor
şarj kablom ve kulaklığım da çok karışangillerdendi onları da güzel bir dizayn ile hem karışmasını hem daha dayanaklı olmasını hem de renklenmesini sağladım ( çoğunlukla deli mi bu kız niye uğraşıyor bunlarla diyebilrler )
aynı şekilde telefon kılıfıma bir kolaj çalışması yapacağım kalıplarım hazır yapması kaldı şu ara yoğunum
mesela geçen gün masamı kapladım yeni bir masa almak yerine rengini değiştirmek ayrı bir hava kattı
eski tişörtlerimden şal , boyun bağı yaptığım da doğrudur

öyle öyle şeyler işte dışardan 1-2 liraya alabileceğim şeyler için bile uğraşıyorum başkası için saçma geliyor bu ama bir şeyleri üretmenin zevki ayrı bir güzel saçma da olsa zevk benim sefa benim :P  
 

8) EN BÜYÜK ÇILGINLIĞIN 
 
Kendi başıma bir iki defa dağa tırmanmışlığım var yapmamam gerekiyordu biliyordum ama  kendimi tutamadım yola koyuldum onun dışında çokta büyük çılgınlıklarım yok mesela hiç sevdiğimi söylemedim bence büyük bir çılgınlık bu özellikle de tek taraflıysa

9)ÇOCUKKEN EN ÇOK KORKTUĞUN ŞEY 

Toplanın gelin Mariposa nın bilinçaltına bütün bu gece kuşunun sebebini öğreniyorsunuz , kronik uykusuzum arkadaşlarım ben küçüklükten böyleydi ailem pek bunu farkedemediği için diğer küçük çocuklar gbi beni de erken yatırırdı gel zaman git zaman ben de "uyuyamama korkusu" oluştu bana uyumam gerektiği söyleniyordu bu bir gereklilikti ve ben uyuyamıyordum düşünsenize size su içmen gerekli diyorlar siz içemiyorsunuz susuzluktan  korkmaz mısınız öyle bir şeydi işte 


4 yorum:

  1. Diy projelerine ben de bayılıyorum, çok seviyorum :). Seninkiler de güzelmiş. Islık gerçekten bir yetenek uzun uğraşlar sonucu ben de kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum az da olsa :). Dağa çıkmayı neden yapmaman gerekiyordu, tek başına olduğun için mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç herhangi bir tırmanış gerçekleştirmedin sanırım böyle sorduğuna göre :)
      diy ları seviyorum am agerekli vakti ayırmıyorum malesef ..

      Sil
  2. Poloyu ben de severim. Bu arada grubu daha çok severim :) Dağ bayır vurmuşsun kendini doğaya gene :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dur daha sezonu yarın açağım :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...