19 Şubat 2017 Pazar

ASMO/2

2) Çocukluk Eğlencen Neydi ?

Çocukken eğlenmek daha kolaydı sanki şimdide de kendi nazarımda eğlenmesini biliyorum ve seviyorum ama eğlenmek ayrı bir aktivite haline geldi çocukken her şey eğlenceliydi bize öyle gelirdi belki şanlıyım mutlu bir çocukluk geçirdim ama en büyük eğlenceme gelirsek ki hala severim ,
BİSİKLETE BİNMEK !
Benim en yakın arkadşaım bisikletti çok severdim , hala daha severim ünv falan bisiklet kulübüne katılmıştım ama artık pek fazla binemiyorum malesef tabiki birinci sebep toplumsal baskı ikincisi bulduğum yerde bisiklet yolunun olmayışı , ben de çok isterdim işe bisiklet ile gelip gitmeyi avrupada bunu yapabiliyorlar çok özenmiştim yaş cinsiyet ayrılmadan herkes yoğun bir şekilde bisiklet kullanıyordu eğlenceden öte  gerçekten ulaşım aracıydı ah o güzel ekolojik günleri görebilecek miyim acaba .. Şimdilik yalnızca eğlece için cevabı olarak burad dursun.

(bicycle thives)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...