4 Mart 2017 Cumartesi

ASMO 10/11/12/13/14

10.     En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
En sevdiğim ve sevmediğim özelliğime tek bir cevap verebilirim ; unutkanlık

11.     Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
En çok demeyeyim de yakın zamanda çok utandığım içime dert olan bir an var , gaziantep'e gitmeyi düşünüyordum (hala düşünüyorum ) oradan bir arkadaşıma mesaj attım konuştuk ettik işte sonra ben teşekkür ettim tam tamına bir ay geçti ve neden sonra o sohbeti yaptığımız gün onun doğum günü olduğu aklıma geldi , bir şey de söylemedim öyle kaldı gitti :)

12.      En maskulen/feminen yanın nedir?
Feminen fransızca da kadın demek bunun dışında zihnimde feminenliğin vücut bulduğu bir durum yok

13.     Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?  
Söylemiştim deli cesareti var ben de bir çok şeyi yapabilirim yapamıyorsam da çekinip utanmışımdır korktuğumdan değil 
 14.     En sevdiğin fiziksel acı?
 Aşırı Rüzgarda insanın kafası sersem olur ya hani estikçe rüzgar yüzüne birisi vuruyormuş gibi olur sanki ayakların yerden her an kesilecekmiş gibi  yer çekimin varlığından şüphe edersin işte o zorlu yürüyüşü  çok severim 

 (Jane Birkin- Living in Limbo)

Sabah işe giderke bu şarkıyı dinledim ve tabiki bütün gün limbo da yaşadım siz de yaşayın , limbo neresi biliyor musunuz hangi ülke'de şehir mi kasaba mı ?  Hı ? Bahisleri alayım ?
Limbo ;  Hristiyan inancına göre isa doğmadan önce doğmuş veya vaftiz edilmeden ölmüş ve ancak herhangi bir günah işlememiş kimseler öldükten sonra bulunacakları yerdir bir nevi bekleme salonu , Beklemek ;  gövde kazanması zamanın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...