11 Mart 2017 Cumartesi

ASMO 15/ 16/17/18/19/20

Hayat bize bahşedilmiş bir ödüldür her anı ayrı değerli ve kıymetlidir . Bundan olsa gerek olabildiğince doyasıya yaşamak yaşadığım hiçbir şeyi yarım bırakmak istemiyorum. Bu yüzden challenge devam ;)

 (J.A.D - Solar Angels)

15.     Almış olduğun en saçma teklif?
 Bir önceki iş teklifim.Öyle ki üniversite okumaya gerek bile olmayan bir iş teklifiydi kabul etmiş bir süre çalışmıştım. Makamlar unvanlar isimlerden önce gelmeli diye düşünüyorum bu teklifi kabul etmeme sebep bu fikrim 
 
16.     Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

Bu soru biraz garip çünkü bana göre bir insan önce kendini sevmeli ve değer vermeli ki başkalarını sevip değer verebilirsin birbirine bağlı parametreler bunlar
 

17.     Annenden ve babandan ne öğrendin?

Demokrasiyi . Başkalarının fikirlerine saygı duymayı


18.     Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?

Kurt adam daha olası , insanlar berbat bir mahlukat  bir köpeğin insan tarafından  tecavüzü sonrası kurt adam meydana gelmiş  ve o adamdan (yani babasından) intikam alabilmek için kendini geliştirmiş olabilir . Yahu ne hayal gücü var sen de mariposa demeyin hayal gücü değil bunlar olası gerçekler .

+18 
https://eksisozluk.com/barinaktan-kopek-sahiplenip-tecavuz-etmek--52427 (üstelik planlı)
https://eksisozluk.com/kopege-tecavuz-eden-zihniyet--280166
https://eksisozluk.com/kagithanedeki-kopek-tecavuzu--4646621
https://eksisozluk.com/izmirde-yuklu-kopege-tecavuz-rezilligi--2358039


İnsan ile hayvan farklıdır doğru. Utanıyorum böyle bir türe ait olmaktan sanıyorum insanlık ,bir önceki yaşamlarında yaptıklaırnın cezalarını çekmeleri için lanetlenmiş bir türün ceza görmesi şekli


19.     Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
Minimalist akımdan etkilenmiş biri olarak bana manzara olsun yeter , eşyalar gelip geçicidir bu dünya gibi asıl olan o güzelliklerin farkına varabilmek güzellikleri hissetmek yaşamaktır.

 
20.     Hayat sana ne öğretti?  
Bu soruya Gabriel Garcia Marquez 'in sözüyle cevaplamak istiyorum.                    
                                     " Kendini çok zorlama, en güzel şeyler onları en az beklediğinde olur."

7 yorum:

  1. Kapanışı çok güzel yapmışsın :). Söz çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sözün güzelliği kadar gerçeklik payı da vardır :)
      Beklemiyorumm

      Sil
  2. Güzel bir paylaşım olmuş. Fazla konuşmaya ne gerek var. "Kalp kalbi bulur" çünkü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbi bulur , ne kadar umut dolu bir söz :)

      Sil
  3. Bu kızın sakinliği beni öldürecek :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ve sakinlik ehehehe :D

    YanıtlaSil
  5. kelebeklerin dili adlı ispanyol filmini izledin mii. yani mariposaların dilin. language des mariposas. çok iyi film :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...