10 Nisan 2017 Pazartesi

Ayrı'k Otu

Kendime şaşırıyorum halen daha delirmemiş olmama şaşırıyorum bu dünya benlik bir yer değil bu konuda eminim ama bu dünya kime göre bilmiyorum . İnsanlar dünyanın düzeni insan davranışları kimlikleri istekleri tavırları düşünceleri her şey anlamlandırmaya çalıştığım o kadar şey var ki birçoğu yaşanılmadan biten bazısı yaşanılığ tüketilen..

Başka bir yaşanılabilir dünya var mı bilmiyorum ama Bu kadar eşitsizliğin olduğu başka bir dünyanın olmadığına eminim . Bu kadar büyük farkların içerisinde delirmeden her gün hayatın rutinleri içerisinde hayata kendini bırakabilmek mükemmel his olmalı. Bilmiyorum ben bırakamıyorum

Bir günde ; 

Etiler-dolapdere- nişantaşı- taksim - tarlabaşı- kadıköy- eminönü - beşiktaş 

Turlamanın bilançosu ağırdı. Diğer iki günü saymıyorum saysam neyse ,

Anlatacağım.

6 yorum:

  1. Galiba dünyanın düzeni düzensizlik üzerine kurulu. Düzen beklememek, düzensizliği kabullenmek daha kolay galiba. Bir de doğaya kaçmalı bunalınca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanların dilini anlamıyorum doğanınkini de ama en azından doğa anlaşıldığını sanmıyor ya da anladığını en azından basit ve düz kesinlikle doğa vazgeçilmez bir kaçış noktası

      Sil
  2. ta burnumun dibine gel de bir uğrama sen..

    YanıtlaSil
  3. Geleceğim diye önceden haber vermiştim ama söyleyseydin görüşürdük :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri dön bi daa gel :) Mimledim seni blogda..

      Sil
    2. Leylek havada benim inmez yere ;) Bakıyorum hemen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...