25 Nisan 2017 Salı

Korna Çalma TOMA ; anKARA

    Bir gün bu ülkeden gidersem özler miyim acaba diye düşünmeye başladım bu kötü bir  düşünce daha önce olmayan bir düşünce özleyeceğim kesin olan bir düşünce ama asıl soru nasıl bir evrimleşme geçirdim de bu düşünceye saplanıp kaldım bilmiyorum bilmediğim diğer çoğu şey gibi ,Haftasonu Ankaradaydım   bana ciddi anlamda soğuk davrandıAnkara  caaanımm Egem diye koşa koşa geri döndüm ege bir b'aşk'a kim ne derse desin dün bu saattlerde kat kat giyinmiş bir vaziyette  dolaşırken şuan ince bir gömlekle pencerem açık oturuyorum . Tabi sadece havası değil insanları da daha bir soğuk haklılar da tabi ben de şehrimin en işlek meydanında böyle bir TOMA görsem benim de bütün pozitif duygularımın yerini negatiflik alırdı

Ama ben ne yaptım ufo gören köylü gibi hiç takmadan klasik bir Egelinin yapacağı davranışı gösterdim bu şaheseri(!) fotoğrafladım çünkü niye yapmayayım?  
Sıradan basit bir günde sıradan basit bir yolda sıradan insanların içinde o toma 'nın işi neydi ? güvenlik için tabiki neden olmasın ama kimi kimden koruyoruz korumalı mıyız dahası ilerde çocuklarım böylesine korku dolu ve güvenliği olmayan bir ülkede şehir de mi büyümeli ?

            G ibi bir çok düşünce kapladı içimi o ara hala sağdan çekeyim dur soldan çekeyim diyordum kii TOMA 'dan korna sesi geldi , canlı olsa insana alerjisi var diyeceğim resmen insana karşı meydana gelmiş .Ne olmuş iki fotoğrafını çektiysem ? Dedim mariposa yavaştan git yoksa birazdan su da gelir zaten üşüyorsun ıslak ıslak hiç çekilmez bi koşu yönümü değiştirdim.


         Güzel şeyler de olmyor değil , yıllardır kuzenimden vermesini istediğim gitara sonunda kavuştum mesela , insanların bir çoğu bir heves müzik aleti alıyorlar, spor malzeesi ya da hayvan ediniyorlar ama merakları geçince bir kenarda eskimeye bırakıyorlar aynısı bu gitar için de geçerliydi yıllar önce kuzenim alıp bir kenara eskimeye bırakmıştı sonunda taşınırken ikna oldu da bana verdi şimdi aynı şey benim kendi gitarım için de olsun istemyorum bu yüzden birini satmak en mantıklısı hatta birini satıp elektro almak belki en mantıklısı bir şeyleri satıp başka şeyler alıyoruz ya da satmadan alıyoruz üretmeden tüketiyoruz bu pek  kabul ettiğim bir şey değil dönüşüm için karşı durduğum bir şey üretmeden tüketmek satmadan almak, bu düzen böyle işliyor malesef en çok talep edilen  devam ediyor diğerleri yok olmaya mahkum ama direniyorum bu düşünceye .(hih toma ve direnmek kelimesini aynı yazı içerisine kullandım valla kötü bir amacım yok hadi tomaya tomacık, direnmeye de azmetmek diyelim )

        John ile Yoke nun aşkının film olacakmış  Michael De Luca  da filmin yapımcılığını  üstlenecekmiş film sevgi cesaret ve aktivizm üzerineymiş,  konformist çocuklara aktivist film  bence adını bu olsun aynı zamanda filmin kısa özeti niteliği de taşır hem ;).

          Ah! Cosmos ve Away Days diye Türk müzik grupları var Türk bunlar Türk dinleyin ya da durun liste yapayım.Zaten büyük listeler sizi bekliyor çok yakında

         Hurts ün yeni single nı dinlediniz mi bence dinleyin o karamsar melankolik havadan çok haraketli aşk , şehvet ve ihtiras dolu bir şarkı olmuş klibi de öyle
(Hurts - Beautiful ones)







4 yorum:

  1. Aa Hurts albüm çıkarmış hemen listeye eklemem lazım :), çok severim kendilerini. The Away Days çok güzel gerçekten. Ah Kosmos'da yeni şarkı yapmış Mabel ile dinlemişsindir belki :). Listeleri de merak ettim şimdi. Benim de Soundcloud'da Türkçe listelerim var, bir bakmanı öneririm, belki bilmediklerin çıkar :).
    Ankara'yla bir türlü barışamadınız ama hakkın var bu sefer biraz da, fotoğraf hoş değil. Yine de fahri bir Ankaralı olarak Ankara'yı çok seviyorum, onun griliği soğukluğu da bir başka güzel :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cosmos un mabel ile birlikteliğini nedense sevemedim klip hoşuma gitmedi belki bu yüzden bilmiyorum klip iyi de dansçı diyeyim çok subjektif oldu farkındayım :)
      Soundcloud hesabım olmayınca pek takip edemiyorum ama bakacağım ;)
      Ankarayla aslında aram iyidir ya sadece şu aralar yanlış anlaşıldık şekil a da görüldüğü üzere :)

      Sil
  2. "Bir gün bu ülkeden gidersem" Neden buralardan gidesin ki ?

    Yazım ve noktalamaya dikkat edersen takıntılı bir arkadaş olarak sevineceğim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitme gibi bir fikrim yok ama gidenlere de niye gittiler demiyorum artık gittikçe ortadoğu ülkesine benzedik bildiğin şeyler zaten ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...