26 Temmuz 2017 Çarşamba

Bir garip Ahenk ; festivaller

bir başka dünya benimkisi bir kabulleniş dünyası aslında .. kabullenince her şey ibir savunma kabuğu çevreliyor etrafınızı , savunma mekanizması da diyebilirsiniz buna farketmez .bugün farkettim aynı anda iki yerde olmam gerekiyordu bi anda sıkışıp kaldım üstleik çoğu gün boşken bugün bu kadar yoğun olması akıl işi değildi nefes aldım ve geç kalsam da hiçbir şey olmaz hayat bir oyun sahnesi ne kaybedersin ki tek ayaklı tabureden düşmek insanı ne kadar korkutabilir  şuan olduğun yerden ne kadar düşebilirsin dedim. koltuğa daha bir yerleşerek o korkunç sıcakta işimin bitmesini bekledim. Beklentilerim beklemekten ibaret artık umutsuz olduğum için değil hayır kesinlikle değil bir anlam ifade etmiyor en kötü ne olabilir sorusu aklıma geliyor varsın olsun şu dünya denen açık hava hapishanesinde ne kadar yaşayacağız ki ?  Dünya güzel insanlar kötü insan düzeni kötü ..

olmasını istemediğim tesadüflerle dolu dünya ve gizemle gizemler artık heyecenalandırmıyor yaş geçtikçe enerjikliğini kaybediyor asanırım insan enerjik demişken geçtiğimiz günlerde kuşadası müzik festivali vardı gidemedim.

Gitmek isteyenler için nilifür müzik festivali  ile   bodrum müzik festival  ve son olarak zeytinli rock festivali linklerini bırakayım

son olarak muhtemelen daha önce dinlemediğiniz david bowie in hero şarkısının bir versiyonunu atayım

4 yorum:

  1. Enerji durumu bende de var, başka nedenlerden mi yaştan mı bilmiyorum ama hevesi azalıyor insanın sanki hele ki bazı sevdiği şeylerden dönüş olmayınca. Neyse yine de umut güzel şey şu aralar ciddi ciddi şanssızlığıma üzülsem de :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaş ile ilgili olduğu kesin ya zaman geçtikçe umutlar daha bir köreliyor sanki dürüst olmak lazım..

      Sil
  2. Hemen herkeste benzer ruh durumları var. Ülke genelindeki enerji mi yansıyor hepimize biliyorum ama bir enerji düşüklüğü olduğu kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstelik yaz mevsimi böyle kışı o kara günleri düşünemedim tempoyu artırmak lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...