12 Haziran 2017 Pazartesi

Eski Roger Waters 'ın Yeni Albümü


Değişimi kabullenmek insanoğluna her daim çok zor gelmiştir bu değişim her ne alan da olursa olsub zorluğu konusunda kanıksamaz bir gerçek vardır . Müzikte de bu geçerlidir her gün bir yeni grup ekleniyor bu camiayı ve eskiler unutuluyor veya dağılıyor bir çoğu bir insan ömrü kadar bile dayanamıyor  dayanabilenler yok değil  ama onlar yılların vazgeçilmezleri olup efsaneleşiyorlar .. Pink Floyd mesela  köydeki mehmet ağa bilebilir kesin bilir diyemiyorum zira burası türkiye geçen ülkemiz popüler kültürüyle zehirlenmiş pop kolik gençlerinden birisiyle müzik muhabbeti çevireyim dedim   demez olaydım  , olayı aynen aktarıyorum .

(Bahsi geçen kişi tüm gün pop şarkılar çalmaktadır sonra bir an heyecanla)
X: Yeni şarkısıı çıkmışşş
B: Albümü çıktı albümü
X: Yok ya single sanırım tek şarkı baksana
B : İsmail YK !! 
X :  Evet sen ne sandın , hep rock mı dinleyeceğiz (Gülşen ne zamandır rock ?!!)
B : Hep rock olmasa da jazz dinleyebilirsin mesela pink freud var tavsiye ederim
X : Hııı biliyorum ben onları ya biraz şeey onlar ,herkes dinliyor di mi  ondan dinlemiyorum
B: *_o hmm peki .

Kahramanımız sefer rock ile jazzı  karıştırmakla birlikte bu sefer Pink Floyd ile Pink Freud'u   da karıştırdı
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp ama gençlerimiz nedense kabul etmiyorlar olsun  Roger Waters 'ın yeni albümünü beklerken ismail yk ile sarsılmam yetmiyormuş gibi bir de pinkler 'i karıştıran bu insanlarla mücadele etmeye devam edeceğim müzik evrensel müziksiz olmaz güzel melodiler herkesin hakkı o yüzden sizlerle de güzel bir albümü paylaşmak istiyorum bazılarınız eminim şimdiden dinlemiş favorilerini belirlemiştir  .   ♫

Roger Waters en son 1992 de amused to death isimli bireysel bir albüm yapmıştı uzun bir aradan sonra yine "is this the life we really want" isimli albümü yapması sevenlerini eminim çok sevindirmiştir kimileri yenilik yok demişler vicdansız mısınız acaba öyle yorumlar yapıyorsunuz ya da albümün hepsini dinlemediniz yapabilecekleri dönem olarak devrimi yapmışlar daha ne değişimi istiyorsunuz adam bir anda elektro müziğe mi geçsin yoksa rock yapıyorum diye araya kemençe mi atsın nedir yani bu değil ki albüme bayıldım mı  hayır ama yine de güzel bir albüm olmuş özelliklle bunlar dinlenmeli ;

bird in a gale 'i aman dikkat biraz hızlı bir başlangıç var dinlerken bir an ne oluyor yahu dedim şaşırdım
picture that olmuş . radio kaos a biraz selam çakıyor evet ama yine de olmuş.

ocean apart wait for her şarkısının hemen arkasından bütünlüğü bozmadan martı sesleri eşliğinde 1 dakikalık ninni

part of me died " ıt would be better by far to die in her arms" diyen bay waters aradığımız kanın bulunduğunu haber ediyor

hiç istememekle birlikte umarım kaderi (bkz: blackstar)'a benzemez ♫♫♫

4 yorum:

  1. Hadi ben yoktum sen nerdeydin Mariposa :/ Gittim geldim çok az yazı buldum.

    YanıtlaSil
  2. heeeeeey ne mutlu haber de miiiii. waters albümleri hep ağlatır beni yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlatmasa da çeşitli duygulara sürüklediği kesin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...