13 Ağustos 2017 Pazar

Tereddüt / Arctangent Müzik Festivali

-Tereddüt

altın portakal ödüllerinden beri (portakalı soymuşlardı sanki ) izlemeyi düşündüğüm bi ara unuttuğum bugün  ecem uzun sayesinde tekrar hatırlayım izlediğim film .
 7-8 yıldır yakın takip ettiğim altın portakal film festivallerinin içerisinde iddia ediyorum en çok etkilendiklerimden biri bunda oyuncu seçiminin etkisi olduğu gibi çekim tekniği boğucu olmayan bir sanatsallık doğallık karışımının da etkisi yadsınamaz en iyi yönetmen ödülünü   yeşim ustaoğlu alamamış olmaması da üzücü ustaoğlunun özellikle  pandoranın kutusu  filmini izleyenler tereddüt filmini de seveceklerdir .

film hakkında sormak istediğim aklıma takılan sorular ise , film çekimlerinin nerede geçtiği ? psikiyatristlerin gerçekten tedavi yöntemi olarak filmdeki tadansı kullanıp kullanmadıkları?





-Arctangent-

bilimsel olarak arctangent sayısal kuvvet, ters çarpan ile ters fonksiyon arasında bir karmaşa meydana getirir buradan esinlenilmiş olsa gerek ki post rock ın o dipsiz kuyularına yolculuk ettirerek kafalardaki karmaşıklığı çözmeyi amaç edinmiş bir festivaldir .sadece post rock değil math-rock, noise-rock, alt-rock türlerini de içinde barındır her sene line-up görenleri şaşırtıyor zira bu denli deep-rock gruplarını barındıran bir eşi benzeri bir festival yoktur .geçen seneden farklı olarak bu sene   godspeed you black emperor ve yndi halda yi line up barındırmasa da yine harika isimlerle muhteşem müzik şölenini dinleyicilere sunacağından kuşkum yok , özellikle russian circles, this will destroy you, lıte, mono, 65daysofstatic god is astronaut ,lost in kiev . dinlemek isterdim .festival bu sene 17-19 ağustosta bilet fiyatları günlük £50


Şimdilik uzak bir hayal olduğu için festivale özel sadece bir liste yapabildim.

2 yorum:

  1. Bana festival konser deme. Sıfır konserle yaşıyorum hala.

    YanıtlaSil
  2. Benim de ne zamandır aklımdaydı film, çok merak ediyorum. İzleyeceğim ilk fırsatta.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...